Mia Korva Johansson

Presentation

En presentation 😀

Mitt namn Ă€r Mia och jag bor i Falun med man, barn, hundar och hĂ€st. I grund och botten Ă€r jag ekonom och har jobbat med det hela mitt liv. Samtidigt som jag konstant renoverat hemma, flyttat och byggt, och det har blivit en hel del under Ă„ren😅 Ända tills jag insĂ„g, det Ă€r ju det hĂ€r jag Ă€lskar att göra, att skapa vackra miljöer. Jag började gĂ„ olika utbildningar i fĂ€rg, form och inredning. Utbildningarna gjorde min nyfikenhet och drivkraft Ă€nnu starkare, vĂ„r nĂ€rmiljö pĂ„verkar oss sĂ„ mycket mer Ă€n man kan ana. Har vi ett hem eller arbetsplats i balans sĂ„ mĂ„r vi Ă„xo bĂ€ttre. För mig handlar inredning om att skapa funktionella och vackra miljöer med enkla medel. Bloggen har jag startat för att fĂ„ lite kreativt utlopp och hoppas jag kan inspirera andra !

 

Följ mig pÄ:

Facebook
@Miakorva